Chris Rea


Iti place? Click aici sa ii dai share!


gallery-rea_tour3_192x240Am fost sambata seara la concertul lui Chris Rea…care, pur si simplu a cantat divin !!! Mi-a placut la nebunie, ce mai…si nu mi s-a parut a fi nici o diferenta intre sunetul de pe CD si sunetul din sala! Era perfect, fara greseala! Un profesionist adevarat, un artist desavarsit! Dar nu mi-am propus sa scriu despre asta, ci despre lumea care a venit sa-l vada/auda cantand. Se presupune..lume educata (nu oricine asculta Chris Rea), cu ceva posibilitati financiare (biletul a fost intre 50 si 500 de lei). Sala Palatului a fost plina ochi, dar am avut o senzatie ciudata, ca m-as fi intors in timp…acum 20 de ani. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar lumea era foarte, foarte ponosita si trista, complet nearanjata si prost imbracata. Imi place sa stau si sa observ oamenii din jurul meu, iar faptul ca am asteptat cam 30 de minute sa intram de pe holuri in sala mi-a dat acesta ocazie. Cu cateva exceptii, femeile aratau ca venite direct din bucatarie (si eu stau la bucatarie, deci nu am nimic cu femeile care gatesc, Doamne fereste! dimpotriva), fara sa faca dus sau sa-si spele parul inainte de a iesi din casa. Treaba asta nu pot sa o inteleg! Cum sa nu te intereseze deloc felul in care iesi pe usa? Cum sa nu iti speli parul si sa-l prinzi frumos la spate daca e prea lung si nu sta altfel? Cum sa vii la un concert, intr-o sala nu pe stadion, imbrecata ca si cum ai fi pe munte? Despre farduri nici nu mai e vorba, nu stiu cate femei am vazut aranjate cat de cat. Si repet, nu era o lume fara posibilitati materiale, venisera familii intregi, care dadusera minim 1200 pe bilete, deci nu se pune problema banilor… ci doar a respectului de sine, a felului in care te prezinti in fata altor oameni, de un minim efort (care nu se face) pentru a arata civilizat. Am avut impresia ca sunt inainte de Revolutie, intr-o mare de oameni care nu are apa calda sa se spele decat 2 ore pe zi, care nu are de unde sa-si cumpere haine decente, nu scumpe, o mare de oameni cu fete cazute si triste, fara speranta.
Asta ca sa nu mai spun de Sala Palatului, cam singura sala mare de spectacole care ne-a mai ramas, transformata intr-un talcioc ingrozitor, de un penibil si un pros gust cum nu am mai vazut de mult. O multime de firmulete care isi atarnau exponatele (de la chiloti, sutiene, tricouri, pantofi, haine de blana) pe holul unde in mod normal trebuia sa ai loc sa te plimbi, sa poti cumpara eventual obiecte promotionale cu artistul care urma sa cante… In foaier, in drum spre garderoba…standuri cu covrigi, sucuri, prajituri, floricele… Numai semintele mai lipseau..sau poate nu le-am vazut eu! Oare lumea care vine la un concert cu Cris Rea in Sala Palatului, mananca floricele si covrigi in timpul spectacolului, ca la film???
Eu nu stiu ce sa mai zic, mi se pare doar mie??? Voi ce parere aveti???

Articole interesante:


Iti place? Click aici sa ii dai share!


Follow:
Share:

39 Comments

  1. CrisR
    09/02/2010 / 11:39

    Buna Dana!
    Din pacate nu ti se pare. Oamenii nu mai simt o bucurie nici cand merg la un spectacol sau un concert. Poate e si vina organizatorilor ca prezinta totul ca la piata pe taraba si intr-o forma ieftina.
    Multumesc de sfaturile bune citite.
    O zi frumoasa!

  2. roxana
    09/02/2010 / 11:53

    Buna Dana, observatiile tale ne lasa un gust amar dar sunt adevarate…prima tara in care am plecat, acum 3ani a fost Italia. am constatat cu dezamgire ca mitul romancelor frumoase si ingrijite este doar un mit…sau stainii care il sustineau le vazusera doar pe cele din Dorobanti…majoritatii romancelor le lipsesc educatia estetica, alimentara si bunele maniere. da, intr-adevar, genetic parem a fi mai dotate decat alte popoare (italiencele nu au osatura asta fina, fundul mic si cate altele…) dar la ce rost daca romancele mananca de la McD, arata ca niste toape si cred ca Avon&co. sunt culmea rafinamentului…si sa nu spuna careva ca n-au romanii bani!! e plin de cucoane cu blanuri in jeep-uri! si poate don’soarele daca nu si-ar lua zilnic gogosi si Cola ar avea bani de un demachiant bun, nu de Farmec…ca sa nu mai vorbim de cum se imbraca romancele in general…

  3. Ileana
    09/02/2010 / 12:24

    Buna Dana,
    Iti impartesesc 100% frustrarea si intristarea. Din pacate acum cand mergi la un spectacol, teatru, opera nu te simti tu penibil daca ajungi in graba direct in blugi si adidasi, ci te simti outsider daca te imbraci mai special, pentru ca restul lumii este imbracata ca in parc, nici macar ca la birou.
    Cat despre Sala Palatului, ea in sine este oricum dezgustatoare si din pacate nu va sacapa niciodata de aerul acela ponosit din vremurile apuse. Iar cum romanul sta foarte prost la capitolul stil si bun simt acele holuri vor arata vesnic ca cele de la circ, cu standuri de stixuri si snikers.
    Eu, de exemplu, nu ratez nici un concert din Festivalul Enescu. La cele de la Sala Palatului am ajuns de fiecare data, mai putin la cele de la Ateneu din pacate. Atunci, trebuie sa recunosc, ca lumea parca se straduieste mai mult. Si ma simt atat de bine ca ma pot aranja asa cum simt eu ca trebuie sa ma prezint la un concert de muzica clasica, fara sa arat din alt tablou. Barbatii poarta camasi mai potrivite, ba chiar costum, iar femeile chiar isi dau silinta cu un pantof mai elegant, o rochie mai chic, renuntau la gentile mari in favoarea plicurilor, iar machiajul se transforma intr-unul de seara. Cu toate acestea, tot puteai deosebi cu usurinta doamnele venite din vest ;))
    Dar chiar si atunci in pauza lumea iesea in foaier unde se gasea un stand de snacks-uri si cafea. Cu cafeaua nu aveam nimic impotriva, era foarte ok, lumea iesea pe terasa la o tigara, totul arata in regula. Dar tot mi se pare odios faptul ca romanul nu rezista 2 ore fara sa bage ceva la mat (scuzati imbajul dar era cel mai potrivit pentru aceasta descrieire) si mai stateai si la o coada penibila pentru ca era max 2 pers care sa serveasca un public numeros. Sa mai zic ceva de toalete? Si-asa m-am intins cam mult, dar va zic doar ca intr-o luna de concerte m-am dus o singura data…si asta pentru ca nu mai fusesem inainte ca sa stiu de ce sa ma feresc.
    Iti multumesc Dana pentru acest articol.
    Te pup

  4. Georgiana Pascu
    09/02/2010 / 12:32

    Buna Dana,

    Cand am fost in America, am fost invitata la un concert la Carnegie Hall, eram in concediu, m-am imbracat… hai sa spunem corect . Aveam sa aflu odata ajunsa o lume extrem de eleganta, atat femeile care purtau rochii lungi cat si barbatii care erau la black tie , tuxedo…
    Teoria conform careia “lumea nu se formalizeaza” cand merge la un spectacol (teatru, opera, concert, whatever) este gresita si a pornit dintr-o lipsa de educatie in sensul asta si de la vremurile pe care le-am trait..(“Lasa draga, nu conteaza cum aratam, important este sa bifam spectacole”, la limita poate fi si asta o abordare, totusi as fi tentata sa o critic!)
    Cat despre bazarul din foaierul Salii Palatului…fiecare face cat il taie capul, asa si cei care au in grija acest edificiu.
    Toate cele bune, Georgiana

  5. kfc
    09/02/2010 / 13:24

    ai dreptate Dana! Am fost si eu la concert; este deplorabil spectacolul oferit de organizatorii Salii Palatului pe de-o parte (halal administratori ai unei sali in care se presupune ca se promoveaza cultura) dar si de spectatori, pe de alta. E clar ca lumea venita la spectacol avea oarece posibilitati, tinand cont de pretul biletelor. Problema vine din lipsa respectului de sine. nu exista vreo urma de bun gust si stil … dar ce spun eu, ca multi au o problema cu igiena, in primul rand.
    Suntem noi, cei care vedem toate acestea, atat de putini incat sa nu contam in masa de nepasare si platitudine care a devenit poporul roman … ???
    si exact cum spune Dana, nu e vorba de bani, de marci, samd … doar curat, ingrijit, bun gust! lucruri care tin de educatie, si nu de bani neaparat.

  6. Helen
    09/02/2010 / 13:35

    Buna!
    Ma bucur ca scrii despre Chris Rea. Am fost si eu la spectacol, spectacol pe care, de altfel, l-am asteptat cu mare nerabdare, fiind o iubitoare a muzicii lui. Concertul in sine a fost absolut senzational, mi-a placut la nebunie – ma refer aici stric la concert. Cat despre stilul romanesc de a organiza concerte, nu vreau sa mai zic nimic. Nu stiu daca vom ajunge vreodata sa avem parte de spectacole ca cele din strainatate. Am sa ma opresc aici, fara sa incep sa critic prea mult, insa am sa sper in continuare ca voi apuca ziua aceea. Cat despre Chis Rea, inca o data, senzational!
    O zi frumoasa tuturor!

  7. nicolle
    09/02/2010 / 14:20

    Draga Dana, te inteleg perfect si-ti dau dreptate, eu insa am avut ocazia sa merg la premiera “Spargatorul de nuci”-in Sibiu, am fost placut surprinsa sa vad oameni simpli (muncitori obisnuiti)care m-au impresionat ca au venit la costum, nu conteaza ca doar pe ala il aveau, in schimb tinerei si domnisoare de la care aveam pretentii au venit ca la club si nu exagerez, pacat de ceea ce se intampla si pacat ca lumea nu se schimba.

  8. DanaS
    09/02/2010 / 14:37

    Tocmai despre asta este vorba Nicolle, oamenii simpli se pare ca stiu sa aprecieze astfel de spectacole si sa actioneze in consecinta, sa respecte atat evenimentul cat si pe ei insisi prin tinuta si atitudine.

  9. felicia
    09/02/2010 / 16:19

    din motive de copil mic,mariaj,servici si alte motive nu am fost de mult timp la un spectacol-de orice gen.In iarna am mers ptr. prima data dupa multi ani cu o prietena la un spectacol de tango la Sala P.Prietena o abonata a evenimentelor de acest gen,intelectuala, cu servici f. bun,etc.
    Eu ma imbrac intr-un costum elegant,haina de blana,machiaj, chiar suparata ca nu am ajuns si la un coafor sa ma aranjez.Apare ea -geaca de fas,blugi,pulover scamosat ,geanta de “voiaj”,bocanci,etc,parca se pregatea sa escaladeze Everestul.Nici cand mergem impreuna la cumparaturi nu vine imbracata asa
    Aratam chiar ciudat una langa cealalta.Dar asa era si lumea in sala,f. pestrita.
    Persoanele trecute de 50 ani mi s-au parut imbracate conform evenimentului,in schimb tineretul sleampat.

  10. 09/02/2010 / 20:16

    \Buna Dana,

    Si eu sunt f suparata de lumea asta ciudata si neingrijita…Chiar imi trece prin gand..dar dc o sa o pun vreodata in aplicare cred ca o sa se uite la mine f lung si o sa par nelalocul meu- imi vine sa ii iau de mana si sa le spun cum sa se aranjeze si sa se imbrace…ca arata groaznic.CRede-ma ca nu imi cumpar de aici de la Milano numai haine de sute de eur dimpotriva imi place sa fac shooping inteligent{reduceri,calitate si poate cat mai clasic ca acesta este stilul care ma caracterizeaza,dar si putin in ton cu ce se poarta in fiecare sezon}.Cand ii/le vad cum se imbraca imi vine sa ma duc sa le spun ca sa se debaraseze odata de comunism si de senzatia de saracie,de umilire.Merg la biserica si se imbraca cu pantaloni peste care isi pun o fusta,batic in cap…groaaaaznic,nu le mai suport iar altele care vor sa para chic se imbraca cu haine cat stramte si cat mai dezvelite..ca doar au sunculite de afisat.Poate punem la cale o campanie de schimbare a modului de a se imbraca si a aranja,machia etc…asta dc o sa avem cu cine si o sa ne tina nervii si rabdarea///eu as vrea sa le consiliez gratuit,chiar dc nu am nici un studiu in privinta designerului si esteticii.
    Numai bine iti doresc!!

  11. mm
    09/02/2010 / 22:28

    Regret ca nu am ajuns la Chris Rea, dar oricum nu m-as fi gandit sa ma imbrac altfel decat in blugi si in pulover. Hello, nu a fost un concert simfonic.

  12. AncaT
    10/02/2010 / 08:51

    Am inteles eu oare gresit?Avea cineva impresia ca dupa ’90 s-a schimbat ceva in Romania?Romania profunda, aceea reala(din trolee, metrouri, de la ghisee, etc.)nu s-a schimbat niciodata:lumea e tot cu parul uns, miroase a diferite lucruri, e nesimtita si snoaba maxim….femeile trecute de 4o de ani tot asa au ramas,grase si tunse scurt, cu permanent in cap…din pacate daca traiesti zi de zi aici nu te mai surprinde dupa o vreme.
    Cat despre campania de schimbare…cu cine sa o faci?cu niste femei care foarte multe dintre ele traiesc si in ziua de azi ca niste sclave in propria casa?cu femeile care se bucura ca s-au maritat si nu mai trebuie nici macar sa se pieptene in cap inainte sa iasa pe usa?cu femeile care cumpara de Craciun un porc intreg sa il manance chiar daca au o familie de 3-4 persoane?….oare cu care sa incepi si de ce?

  13. DanaS
    10/02/2010 / 09:21

    Anca eu am avut la un moment dat impresia ca da, s-a schimbat ceva..Am fost la concerte de tot feleul, merg la spectacole, ies in lume, merg pe strada, la piata, ca cumparaturi, nu sunt rupta de realitate. Cu toate astea nu m-a “lovit” niciodata treba asta pana acum…

  14. DanaS
    10/02/2010 / 09:26

    Mm, si eu am fost in jenas si o bluza, dar nu era vorba numai despre asta…era vorba despre par curat, pieptanat, un minim aspect ingrijit. Poti fi f sic in jeans, stie oricine…depinde daca ii porti cu bocanci (asa cum era multa lume) sau cu o cizma neagra, simpla, de bun gust.

  15. Joanna
    10/02/2010 / 13:59

    Nu mai stiu ce sa scriu…tu ai cuprins tot in comentariul tau si ai atita dreptate! Nu am mai fost la Sala Palatului de multi ani si ce am vazut mi-a lasat un gust atita de amar, ce se intimpla acolo este de neimaginat si chiar nu imi dau seama cine se duce sa probeze pantofi,blanuri,rochii,etc. Am stat ca sardelele sa intram in sala doar cu 15 minute inainte de spectacol,ne-am inghesuit ca o turma si la intrare si la iesire, infern! M-am simtit penibila, aranjata, coafata si cu haina de blana pe care o garderobiera foarte acra abia mi-a primit-o, noroc ca nu a trebuit sa folosesc toaleta unde am inteles ca e jalnic. Spectacolul a fost insa genial, am avut lacrimi in ochi si pielea de gaina…un mare artist si un mare om avind in vedere ca de 9 ani se lupta cu pancreatita!

  16. sandra
    10/02/2010 / 15:13

    Si eu am remarcat toate aceste lucruri de care vorbesti, Dana. Desi am masina, mi se mai intampla din cand in cand sa mai merg cu transportul in comun. Este foarte trist, si pot sa spun ca ma simt chiar stingherita, ca sa nu spun “vinovata” ca am o geanta sau o haina mai de calitate. Lumea este inca saraca si nu am scapat din pacate de mentalitatea comunismului. Eu am 31 de ani, un baietel de 2ani. Sper macar generatia lui sa se apropie macar de mentalitatea si “look”ul celor din Vest.

  17. Lacramioara
    10/02/2010 / 15:20

    Ai perfecta dreptate, Dana! Intotdeauna mi-a placut si imi place sa privesc lumea pe strada, mai ales femeile. Admir femeile curate, ingrijite, pieptanate si fara surplusuri de machiaj. Si cel mai grav… nepensate(sau uratite din cauza lui); admirandu-le, imi pot corecta eu unele obiceiuri “proaste” sau pot vedea unele combinatii interesante de culori pe care nu le-am abordat pentru ca nu am indraznit! Dar stii ce… faptul ca eu sunt diferita, ca ma preocupa sa fiu ingrijita chiar si cand merg la piata, imi da incredere in mine si mai mult, si ma bucur ca sunt “speciala”, chiar daca am stat in bucatarie, ca am pus rufe la spalat si am dat cu aspiratorul. Cand ies pe strada, simt parfumul meu Allure, privesc drept si am atitudine. Inca un motiv sa ma simt altfel decat celelalte femei.

  18. DanaC
    10/02/2010 / 16:11

    eu nu sunt de acord cu tine ref la bocanci. ai vazut ce zapada este afara? si mie imi place sa ma imbracat frumos, dar de 3 saptamani zapada este de jumatate de metru, daca este prea frig afara s-ar putea sa nu iti porneasca masina (ingheata motorina), deci crede-ma, chiar daca m-ar plati cineva nu m-as incalta cu alceva decat bocanci pe iarna asta.

  19. DanaS
    10/02/2010 / 17:13

    Pe mine draga Dana, nici daca m-ar plati cineva NU as intra intr-o sala de spectacol in bocanci. Afara…, de acord cu tine, dar la un concert…

  20. corina
    10/02/2010 / 18:04

    Draga mea, ma bucur ca ridici aceasta problema pe un blog de beauty, insa, din pacate, sunt tot mai putini oamenii care se uita in jurul lor si observa ceea ce se vede cu ochiul liber, fara a se inregimenta in starea de lehamite care a cuprins aceasta tara. Se pare ca una din marile probleme ale Romaniei este intr-adevar lipsa de respect de sine a oamenilor. Americanii au un speaker motivational (Tony Robbins il cheama, cautati pe youtube), un tip special, care tine niste conferinte de exceptie si al carui prim sfat pe care il da celor care il solicita este, ghici care? “Raise your standards!” Nu m-as fi gandit niciodata ca ar fi foarte importanta aceasta chestiune, insa, dupa el, aceasta este prima masura care trebuie luata de orice om care vrea sa isi schimbe viata. Ne mai intrebam de ce tara lui “merge si-asa” sau “lasa, eu sunt multumit cu ce am”, ori “da ce-mi trebuie mie?” functioneaza taras-grapis? Si mi-a mai placut mult opinia unui muzician roman, care a dat un interviu deosebit celor de la Adevarul. Iata link-ul http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Alexandru_Tomescu-_-Schimbati-va_programarea_mentala_0_202180217.html. Enjoy…

  21. Ddiana
    10/02/2010 / 19:32

    buna dana ce ar fi sa faci cateva articole pe blog despre cum trebuie sa se imbrace femeile in functie de diferite evenimente?poti sa te imbraci cu gust chiar daca nu iti poti permite haine sau geni de sute de €.poate initiativa ta va da rezultate tinand cont ca blogul tau este citit de femei de toate varstele.sunt sigura ca astfel de sfaturi vor prinde bine cititoarelor cum au prins f bine si articolele de beauty.

  22. DanaS
    10/02/2010 / 19:38

    🙂 putem face o rubrica, o sa ma gandesc 🙂 Uitandu-ma de jur imprejur Diana, la specatcol, m-am intrebat… iti spun foarte sincer…daca are cumva sens ceea ce fac, munca mea, stradaniile mele, articolele mele..cartea mea…Este pt prima oara cand am avut sentimentul ca nu are nici un rost, ca nu intereseaza pe nimeni, ca este in zadar !…

  23. Ddiana
    10/02/2010 / 21:50

    da ai mare dreptate,dar daca am vedea mai frecvent astfel de rubrici poate mentalitatea oamenilor se va schimba.multe fete cred ca daca umbla in mijlocul zilei cu tocuri de 12 cm sunt sexy.a fi sexy nu inseamna a-ti arata toate partile corpului odata…poate o sa ma contrazici,dar nu cred ca e asa.sa ne adaptam oricarui moment al zilei si oricarei situatii.depinde mult si modul in care se face.ca daca va veni cineva si va zice ca la un eveniment ar merge o poseta hermes si o tinuta chanel nu va avea prea mare impact in randul oamenilor de rand.pe oamenii de rand nu prea ii intereseaza care cu care firma merge mai bn,ci modul dea se imbraca.

  24. andra
    10/02/2010 / 22:13

    Dana, nu cred ca munca ta este in zadar.
    prezenta continua a atator persoane pe blog este graitoare.”Conspectand” post-ul tau si comentariile lui,nu pot sa nu ma intreb pana la urma ce procent din femeile romance “digera” toata bundenta de informatii referitoare la aceste aspecte existenta pe piata. Sunt zeci de reviste dedicate exclusiv femeilor in care se pun la bataie si se tot repeta notiuni ca si skin-care, make-up,ingrijire corporala etc. Unde se duc toate aceste informatii?
    Pt ca existenta acestor materiale este reflectia consumului lor,nu?

    Chiar presupunand ca o mica parte din femei are acces la internet si la site-uri,bloguri cu tematica aceasta…exista aceste reviste, emisiuni, evenimente promovate pe aceasta idee.

    Produse sunt pe piata chiar pentru toate buzunarele.

    Asadar sa fie una din explicatii dezinteresul?Lipsa timpului?Demotivarea?

    Personal,vazand abundenta surselor de informatii pe temele despre care vorbesti tu, mi se parea deja redundant sa explici intr-o brosura macar ca trebuie sa te demachiezi zilnic, ca sa dau un exemplu.

    Si aceasta situatie pe care tu ai observat-o este prezenta in cazul tuturor categoriilor de varsta.

    Ma rog,nu stiu daca am reusit sa fiu cat de cat elocventa, dar subscriu dilemei tale.

  25. Cristina Nic
    10/02/2010 / 23:47

    Buna Dana,

    de ceva vreme nu am mai comentat“ am stat si am citit insa dupa atatea comentarii postate nu pot ramene muta“.
    marea majoritate au criticat ca doamnele nu se ingrijesc si ca sunt unele persoane care considera avonul mare fita(sau ceva de genul),in primul rand vreau sa precizez ca DA pt o anumita categorie avonul este o mare fita, cum de altfel sunt convinsa ca exista si o alta categorie pt care si lapte Doina este cel mai calitativ produs,insa am ramas surprinsa de superficialitatea dovedita, tu ai spus de igiena si aspect minimal iar majoritatea au inceput cu critica…..
    exista oameni in aceasta tara peste 70% din forta de munca incadrata care castiga sal min pe econom in jur de 540lei,de unde bani de creme scumpe???de haine in ton??cand mai ai si 1,2 sau 3 copii acasa,cand intretinerea costa?????

    …si treaba cu prietena care isi critica prietena,jenant,ei i-ai spus ca nu este imbracata corespunzator???cred ca i-ai facut un compliment probabil:),tipic prietenesc?!

    ….nu mai scriu ca sunt foarte revoltata de ce am tot citit.

    te pup Dana

  26. beatrice
    11/02/2010 / 01:12

    ei bine, cred ca lipsesc inca mult prea multe: bunul simt, respectul pentru propria persoana,educatia, autoeducatia,dorinta de evolutie, poate si constientizarea ridicolului…si nu ma mai lungesc.
    ce sa-i faci daca nu “vrem” sa iesim din mocirla, nu vrem si pace sa mergem inainte.acum nu mai avem nici o scuza, avem acces la informatie, noutati, accesorii, de toate. pe vremea cand trebuia sa ne inventam hainele(ce ma mai chinuiam…ha) eram “saracii de ei”…acum aceleasi cuvinte suna atat de urat si de trist.

    nu vreau sa inchei cu amaraciune…Dana, nu te da batuta caci oamenii de bun simt si dornici de evolutie(nu-mi dau seama care sunt proportiile) au nevoie de persoane ca tine…sa fie clar.
    si sa mai fie clar ca peste 100 de ani sigur o sa fie altfel…optimist final,nu?

  27. Kaia
    11/02/2010 / 09:31

    Buna dimineata!!
    Abia acum ati observat??? Welcome to Romania!!! Din pacate…la spectacol, pe strada, in magazine, in mijloacele de transport, in parc sau oriunde in alta parte vedem aceeasi imagine…..murdara, murdara.

    PS: asta iarna in fata Salii Palatului se vindea si vin fiert!!!..jalnic

  28. Helen
    11/02/2010 / 09:34

    Buna, Dana!
    Crede-ma cand zic ca tot ceea ce faci are sens si chiar conteaza foarte mult pentru multe femei. Gandeste-te la toate cititoarele tale, care iti cauta articolele si care iti citesc blog-ul, sunt foarte multe. Prin experienta ta, poti fii si chiar esti un real ajutor pentru multe dintre noi, iar noi stim sa apreciem lucrul acesta. Asa ca nu trebuie sa gandesti ca este in zadar! Fii mai optimista! 🙂
    Treaba cu concertul, sa zicem…a fost doar o intamplare nefericita. Intr-adevar este o realitate care inca ne inconjoara si face parte din prezentul nostru, dar, incet incet, o vom lasa in urma. Insa daca noi nu aratam ca se poate si altfel, atunci chiar ca nu mai avem nicio sansa, ca societate. Si ma refer aici nu numai la modul ingrijit, curat, de a ne prezenta in societate, ci si la modul in care ne comportam in societate. Si dau aici un exemplu concret: la intrarea in Sala Palatului se formase o coada mica. O doamna “bine”, aranjata, impreuna cu fiul, un adolescent, depasesc toata coada si intra fix prin fata, spre uimirea mea si a altora, care asteptau sa intre. Halal educatie pentru adolescentul respectiv! Asa ca nu e suficient sa fii doar ingrijit. Tin minte cum am stat 20-25 de minute la coada la un concert in UK. Nimeni, dar absolut nimeni, nu a intrat prin fata. Asa ca mai avem destule de invatat.
    Cu drag 🙂

  29. DanaS
    11/02/2010 / 09:42

    Nu am de ce sa te contrazic, Diana, se spune : “cu stilul de nasti, dar bunul gust se poate invata/educa”. In pacate fetele pe 12 cm in miezul zilei nu ne citesc noua cartile, rubricile de pe blog sau din reviste. Brandurile mentionate de tine aproape ca nu se vad, daca nu ai ochiul format, nu striga de la o posta, nu atrag atentia, cum o face Cavalli sau D&G sa zicem – branduri adorate de romance si rusoaice.Pana si Versace, acum ceva vreme la fel de opulent, a trecut la un stil mai soft. Oricum, suntem la ani lumina de orice urma de bun gust…

  30. AncaT
    11/02/2010 / 09:54

    Scuze daca s-a simtit cineva de aici jignit, nu asta era intentia mea…Doamne fereste.Eu nu ma refeream la voi nici intr-un caz, ziceam doar in general oarecum…faptul ca tara asta nu are puterea de a-si depasi conditia la nici un capitol,cu atat mai mult la capitolul estetica, de aceea suntem condamnati la mediocritate pana la urma.
    Scuze inca o data si voua si Danei daca v-ati simtit ofensate in vreun fel.
    o zi buna sa aveti.

  31. DanaS
    11/02/2010 / 10:01

    Draga Helen, daca ne apucam sa vorbim si despre bun simt, nu doar de bune gust..nu terminam prea curan! Bunul simt este aproape inexistent in Ro, ba chiar asimilat cu “fraier” .Daca spun Buna ziua cand intru intr-un magazin, sunt privita ca si cum am venit de pe alta planeta. Pentru ca salutul nu se mai practica de mult, ce mai simpla forma de respect si de bun simt posibila. Asta asa, ca ex fara sa amintim de restul, de care ne lovim zilnic peste tot.

  32. DanaS
    11/02/2010 / 10:07

    🙂 stai linistita, Anca 🙂

  33. Ioana N.
    11/02/2010 / 12:24

    Cu toate ca nu are neaparat legatura cu discutiile aprinse de aici,cred ca multe femei care nu au bani sa aloce produselor de beauty,nu cosmetice farduri ci ma refer strict la ingrijire,ce ar putea sa isi cumpere cu un buget restrans ? Pun intrebarea pentru ca eu personal am intalnit pers care ma intrebau ce produse folosesc si se uitau sfioase cand le spuneam ce folosesc.Mai ales pers de varsta mea 21 de ani.Deci ce demachiant,lotiune tonica,crema de zi(eventual si noapte) recomanzi pers cu buget mic ? din pacate si eu de nenumarate ori m-am confruntat cu situatia asta dar in mare parte Ro are la baza aceasta problema.

    Multumesc pt timp

    Va pup cu drag pe toate

  34. DanaS
    12/02/2010 / 10:02

    Ioana, sunt f multe creme ieftine pe piata, si mai multe din ele proaste, adica care nu fac nimic, nici macar nu patrund bine in piele. Nu m-as indrepta spre supermarket, ci tot spre farmacie, prod romanesti (gerovital, Aslavital, si multe alte produse (Boots- la Sensiblu de ex) nu sunt f scumpe. In plus, o crema trebuie sa-ti ajunga macar o luna, deci daca costa sa zicem 300 mii vechi, inseamana 10 mii de lei pe zi.

  35. Ioana N.
    12/02/2010 / 11:09

    Multumesc Dana pt raspuns.Cred ca le va fi util multor cititoare !

  36. Cristina Nic
    12/02/2010 / 13:33

    draga Anca,

    poti sta linistita ca nu m-am simtit jignita,dar nu am uitat ca am avut o perioada la 18-22ani cand avonul mi se parea o mare fita“(atat imi permitea venitul de la vremea respectiva) chiar daca acum sunf fan la prairie si ale produse bune,dar toate la timpul lor si prin munca multa.

    va pup

  37. DanaS
    12/02/2010 / 16:00

    Prin f f multa munca, subliniez si eu !!! pup 🙂

  38. Tony
    18/02/2010 / 09:18

    Wow, cate valuri a stranit articolul tau!! … poate incepe o revolutie a bunului gust (sanchi…)
    Nu stiu ce simt altii cand asculta Chris Rea, dar mie imi aduce aminte de 1990, un apartament in NY, noapte, ascultand la primul CD player cumparat din ChinaTown… Road to Hell!!
    Ehei, ce vremuri… poti sa scrii o carte.
    Bye, T

  39. cristiana
    13/09/2010 / 10:39

    interesant punct de vedere !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *